1. Nimeni on Sara
2. Toinen nimeni on Elina
3. Olen syntynyt 24.5
4. Synnyin päivää ennen veljeäni,mutta tietty eri vuonna
5. Minulla on 3 sisarta
6. ja 3 sisarpuolta
7. Olen 3:lle kummi
8. 6:lle täti
9. Yhdelle äiti
10. Minulla ja miehelläni on 6v ikäeroa
11. En ole vielä valmistunut ammattikoulusta
12. Minusta pitäisi tulla pukuompelija
13. En ole tyytyväinen asuntoomme
14. Haluaisin sisustaa sen eri tavalla
15. Olen toisinaan aika laiska
16. Musiikki makuni vaihtelee aika usein
17. Sain rippilahjaksi kauan haaveilemani koiran, mutta se kuoli 4kk :,( <3
18. Minulla oli myös pienenä Nipsu-kissa, mutta sillekkikän kävi ikävästi :/
19. Meillä on aina ollut jokin lemmikki
20. Myös sammakoita, etanoita ja perhosentoukkia
21. Miehelläni ja minulla tulee tänä vuonna 3v täyteen
22. Rakastan miestäni vaikka välillä vihaankin sitä :D
23. Minulla ei ole ajokorttia
24. Haluaisin kyllä
25. Vihaan kroppaani tällä hetkellä
26. Olen elämäni aikana ollut kerran tyytyväinen kroppaani
27. Minulla on todella paksut hiukset
28. Haluan ohkasemmat
29. Pelkään että joku läheinen kuolee
30. Haluaisin vaihtaa paikkakuntaa
31. Mutta en voisi jättää sukulaisiani tänne
32. Olen käynyt 5 eri peruskoulua
33. ja olen muuttanut 10 kertaa
34. Haluaisin perustaa oman pienen kaupan
35. tai vaikka kirpputorin
36. Käyn kesäkuun 2010 salilla
37. Luovutan helposti
38. Nuku öisin aika sikeästi
39. Minulla on muutama hyvä ystävä
40. Haluaisin uuden kameran
41. Tilailen aika usein kaikkea
42. Vaikka aina ei olisi varaakaan
43. Minulla on tietokone auki 24/7
44. Olen luultavasti vaatefriikki
45. Vaatekaapissani on ainakin 10 vaatetta joissa on hintalappu vielä kiini
46. Kuulen usein muilta että ostan vaatteita mutta en käytä niitä
47. Voisin nukkuu kellon ympäri
48. Haluaisin pukea kaikkia kivoja vaatteita päälle, mutta mietin usein mitä muut siitä ajattelee
49. Äitini on heittänyt minut 2 kertaa pihalle nuorempana
50. Siskostani on ollut paljon apua minulle elämäni aikana
51. Olin 16-vuotiaana mukana synnytyksessä
52. En pidä siitä että minua komennellaan
53. Suutun joskus todella helposti
54. Lepyttelyyni voi mennä jopa viikko
55. Nuorempana join aika paljon alkoholia
56. Pelkäsin melkein koko lapsuuteni ajan
57. Kadun aika montaa asiaa lapsuudestani
58. Olen ollut yhden kerran konsertissa
59. Olen itse hylännyt parhaat kaverini
60. Teen usein nopeita johtopäätöksiä
61. Olen ollut koulukiusattu
62. ja koulukiusaaja
63. Olin ylä-asteella usein puhuttelussa
64. En omista asunnossamme yhtää huonekalua
65. Vihaan siivoomista
66. Ja täällä on aika usein sen näköistäkin
67. Uskon aika helposti mitä muut puhuvat
68. Ja se on miehelleni ja minulle meinannut meidän alkuaikoina koitua kohtaloksemme :/
69. Äitilläni asuu minun kissat
70. En halua niitä tänne, koska olen päättänyt että en ota mitään lemmikkiä
71. Rakastan perhettäni yli kaiken <3
72. Lapseni on 1,3v
73. Minua ahdistaa jo tuleva joulu
74. Unelma ammattini on myyjänä työskentely
75. Minä ja veljeni ollaan synnytty toukokuussa
76. Tykkään kierrellä kirpputoreja
77. Satun joskus pihille päälle
78. Minulla on hammaslääkäri pelko
79. Omistan 2 lävistystä
80. ja yhden tatuoinnin
81. otan uuden tatuoinnin kun löydän kivan kuvan
82. ja sitten vasta otan kun olen ainakin 10kg laihempi :D
83. Olen hieman ujo
84. Minulla on myös esiintymispelko
85. Haluaisin käydä kouluni loppuun, mutta en halua mennä sinne kun työni täytyy esittää monen ihmisen edessä
86. Kirjoittelen kirjeitä
87. Minussa on vähän viherpeukalon vikaa
88. Minulla on myös kannettava tietokone
89. se on ensimmäinen oma koneeni
90. Siitä en luovu vaikka henki menis
91. Ostelen paljon kaikkea turhaa
92. Innostua useasta asiasta samaan aikaan
93. ja se innostus lopahtaa aina jossakin vaiheessa
94. Haluan oman ompeluhuoneen
95. En pidä talvesta
96. Enkä myöskään öttimönkiäisistä
97. En voi sietää matoja sateella
98. Minua on purrut koira jalasta ja siinä on vieläkin arpi
99. Minulla on paljon ideaoita
100. Mutta en osaa toteuttaa niitä